söndag 16 november 2008

Uähhhgh..

Uähhhhghh..

Nu spyr barn nr. 2. Näst minstingen.
Direkt efter urladdning två frågar hon 
när hon ska få kvällsmat?
Öhh...
Jahaja.. då blir jag hemma även på tisdag!
Blir svårt att ta emot någon här nu...
Jag känner mig så... less...
Spyfärdig rent ut sagt... nä, 
jag mår bra men ....

Var tvungen att smita iväg till
vår närmaste affär för att inhandla lite
förnödenheter!
Vid kassan finns alla hud och rengörings
produkter...
Hittade ett märke som heter: SUHADA NATURE
Under ingredienser har jag inte utforskat allt än 
men den verkar OK. Om den är OK ska jag 
införskaffa till äldsta dottern... hon börjar
komma i den åldern att hon behöver lite 
sminkborttagning och kanske en mjukgörande 
kräm efteråt.... priserna var OK iaf.
Kan något vara bra och samtidigt relativt billigt????

Fick ta del av en bra artikel som ni kan läsa själva 
om ni klickar HÄR. Nä måste hänga lite tvätt...
och slänga in en ny laddning... 
det tar liksom aldrig slut!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag inte provat just rengöringen och fuktcremen men jag tycker överlag att alla produkter jag testat vart bra.

Powered By Blogger