måndag 17 november 2008

Jag önskar ett mirakel...

Min man kom hem fån jobb (han var borta nästan hela dagen)
i går kväll, vi gick och la oss och ja, nu vänder det tänkte jag.
01:11 vaknade jag av att makens sida av sängen var tom och 
det lät oroväckande likt någon som kräks inifrån toan....
Han hann inte så mycket mer än lägga sig så kom äldsta
dottern upp och sa att hon hade såååå ont i magen...
En liten stund senare var det hennes tur.
Så summa sumarum... 4 av 6... än så länge.
Det skulle vara ett under, 
ja ett mirakel om jag klarar mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarar dig - tänk positivt =)
Hälsokram från mig/mittlillabo

Anonym sa...

Hoppas du slipper. Med vilja kommer man långt!
Här är det inget mer kräks men febern håller i sig. Blir hemma ett tag till.

Powered By Blogger