fredag 14 november 2008

Gullig vän

Jahaja, så var det fredag igen!!! Härligt. Jag gillar helg...
Har träffat mitt ombud för Aleoveraprodukterna.
De heter "Forever living products" och har en hemsida 
som ni kan kolla in om ni har lust!
Jag hade inte med mig någon förbudslista eller hade
memorerat mineraloljornas olika namn eller de tveksamma
ämnen som Dermanord har listat..... dumt av mig kanske...
Köpte i alla fall Aleoveragelen, deosticket och läppcerat.
Dessutom köpte jag en rengöringskräm för ansiktet...
När jag kom hem kollade jag produkterna och....
gelen och sticket är fria från mineraloljor och tveksamma
ämnen... tjohooo... 
Läppceratet hade mineralolja i sig, dock långt ned på listan
av ingredienser vilket bådar ändå lite gott....
Jag köpte ju ett åt en kompis också... ville överraska med
något bra!!??? Rengöringen var inte heller helt fri... typiskt!
Nå, nu har jag köpt den för dyra pengar och tänker prova den!
Provade i går kväll och gillade känslan... nå.... nästa gång får det bli wise.
Skulle kunna tänka mig att bli återförsäljare om det fanns möjlighet.....
Var inne på den tanken med aleovera... 
men känner att jag inte riktigt kan stå för produkten pga detta med mineraloljan.
Jag får helt enkelt ta och bli hudterapeut så att jag kan bli återförsäljare för de
där fina produkterna som jag kommit att förälska mig i...

Förresten en otroligt gullig vän kom promenerande i morse med en uppmuntran
till mig! En dagkräm från österrike, naturliga ingredienser förståss. 
I påsen fanns ett otroligt gulligt kort med en av mina favouritfigurer: Diddle.
Så sa hon: Man ska inte underskatta tröstätande och så log hon, 
gav mig en underbar kram och överlämnade en god mörk choklad

Inga kommentarer:

Powered By Blogger