måndag 10 november 2008

Föräldramöte naturligtvis....

Har haft föräldramöte i kväll...
Lite nervöst är det ju alltid!
Vi hade filmkväll och fika...
tror att det blev riktigt bra.
Filmen som visades var från 
dagbarnens vardag. 
....
Har köpt en ny ansiktskräm,
för känslig hud...
Den innehåller inga mineraloljor
är närproducerad/svensk och med
förpackning som ska vara snäll mot miljön.
Jag kanske inbillar mig... men jag tycker att hyn mår bättre???
Jag hittade denna ansiktskräm på Lindex i Mölnvik...
Expediten i kassan får dagens ros av mig!!!
Jag frågade om produkten och hon berättade att den hade prövats av
Axelssons med betyget godkänd. Jag kunde inte hitta de uppgifterna på 
deras sida men får väl lita på att det stämmer! Vad heter då produkten
kanske du undrar? Jo, den heter så mycket som: Wise!
Jag har faktiskt kollat in Yvonne Rydings produkter också,
något för önskelistan i jul kanske?!
När jag tittade på Wise hemsida såg jag att de länkade till Axelssons...
Nå, expediten tipsade mig om att en gång i veckan använda en vanlig
(hård) honung vid tvätt av ansiktet...? Har inte testat det än men gissa
om jag tänker prova? Ska också ta kontakt med en kompis som är återförsäljare 
av Aloe vera produkter...


Inga kommentarer:

Powered By Blogger