torsdag 27 november 2008

Påssjuka

I morgon är det fredag och jag tror minsann att 
jag ska ha hamburgare med bröd och grönsaker
till lunch i morgon...

Den här veckan har liksom sprungit fram...
Personalmöte, utbildningsdag och så alla
vanliga rutingrejer förståss.
Föreläsningen jag var på i måndags var
riktigt bra, rolig och inspirerande.

Språkutveckling, språkpåsar med både sagor,
sånger ord och begrepp....
Självklart testade jag med barnen nästa dag...
Vi övar en sång till julfesten och den 
behöver förklaras...

En av mina kollegor sa att det var en sådan
positiv skillnad efter "påsmomentet" !!!
Barnen sjöng för fulla muggar och ropade:
- En gång till! 
Gissa om jag mådde gott!?!

Tror bestämt att jag håller på att få
"påssjuka"...????!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enkel eller dubbelsidig?

I min tanketrädgård sa...

En trippel tror jag... ;)

Powered By Blogger