lördag 13 september 2008

Vilken lyxig lördag!!!!!

Administrativt har jag skött mig riktigt bra i dag.
Planeringen på Quality Hotel var fruktansvärt fruktsam ;).
Fruktsalladen till frukosten var lite smaklös 
men i övrigt kändes det hela väldigt lyxigt.
Vi har dragit upp ramarna för ett läger och fått 
gnugga ideéknölarna rätt hårt .
Med vi menar jag fru C och pinglan M.
Nå sedan begav vi oss till relaxen...och...relaxade
och bastade och så relaxade vi lite till. Mmmmmm.
Känner mig som en ny människa! Ren och fräsch.
Hann med en latte i centrum med fru C och lite klädinköp.
Ps. Åt en gudomligt god nöt och kolapaj. 
Fru C. åt blåbärspaj som jag hoppas hon var nöjd med.
Barnen var på kalas då jag kom hem. Tyst och lugnt!
Älsklingen ringde från jobbet och...
jag ska gå på konsert i kväll!! Hurra, hurra, hurra!!!
Fru C och jag. Herr C kommer hit och håller ett öga
på guldklimparna.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger