söndag 21 september 2008

Naturligt onaturligt!

Så var det söndag....
Den bättre hälften och den andra 
halvan har ätit hos oss i eftermiddag.
De hade grannens avloppsvatten flytande
på badrumsgolvet...blä.
Men det var ju trevligt att få rå om dem lite
pga missödet och de fick ju tillfälle att
riktigt skrubba sitt hem skinande rent ;).
De kanske kommer över och gluttar lite på
dumburken med oss sedan?! Hoppas!

Tidigare i dag var jag i kyrkan med hela
familjen. Det var... annorlunda... bra...
Barnens minnesvers var: 
" tala Herre, din tjänare hör"
Predikan handlade bland annat om
att jag/vi har förmånen att aldrig behöva
vandra genom dödsskuggans dal ensam
om vi inte vill det förståss...
Fattar inte hur människor klarar sig utan Gud?
Jag gör det inte i alla fall...
Det handlade också om att förvänta sig
det naturligt onaturliga... 
eller hur jag nu ska uttrycka det?!
Den här veckan blir nog spännande...

Pinglan M hade hälsningar från ekonomimässan
till mig: PENNOR...
Jag skulle kanske bli lite mer ekonomisk
på något sätt nu?!
...och så hade hon en present till mig! 
JAG ÄLSKAR PRESENTER!!!
Tack!!!! Jag kommer bli så snygg!

Ps. Var på kursdag i går. 
Kreativ kommunikation.
Ruskigt bra...
Gospel magic, storyline och handdockor..
Na´ se jordens! Blev inspirerad...

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom jag har har fått reda på att idioterna (du vet dom som har så tråkiga liv så dom måste in å rassla i andras) så gäller det väl samma för dig... Akta dig för att skriva dumt...:) Haha. Ärligt du e bäst! Men nu vet du att dom e å snokar hos dig... Puss å Puss å Puss!

Powered By Blogger