söndag 7 september 2008

Draken...

Jag tror det bor en drake inom mig.
He, he, he.....
Skämt å sido...jag försöker faktiskt bara 
komma underfund med hur man gör för att
få med alla finesser och grejer för att 
bloggen ska bli så tilltalande (rörig?) som
möjligt. Nå, nu fick ni som ev. läser här 
se hur draken såg ut..som barnen träffade i 
skogen förra veckan.

Nu ska jag snart gå och sova men jag ville bara 
surra lite till.
Jag gillar att surra.
Ibland kommer det bra saker från surret.
Surr som blir snurr finns det ju oxå´....
när det är sent och så...som nu kanske?
Gäsp..... nä, natti, natti!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeej!
Nu har jag uppdaterat mig här. Har du hos mig?! Hmm måste fixa in dig på nå vis;)
Puss

I min tanketrädgård sa...

Ha,Ha, Ha...bättre hälften...du är kul du!

Powered By Blogger