fredag 12 september 2008

äntligen Fredag

Äntligen fredag!
Efter en späckad dag börjar helglugnet infinna sig.
En vän som jag inte sett på ett år bjöd in sig med
M. och senare bjöd även HeHa in sig då hon gärna 
ville träffa samma vän....KUL.
Fick rå om min kloka och fina vän M. för mig själv
en stund senare på kvällen...alltid lika roligt.

Nu till mina tankars ogräs....
Jag ska få en överraskning!
På tisdag kl. 18.00 men inte på hemmaplan.
Det är något man kan göra själv eller tillsammans
med andra. Det är beqvämt.
(Vet inte om stavningen bara var fel eller har med 
saken att göra?) Det var den första ledtråden jag fick för
ca 2 veckor sedan. Nästa kom förra söndagen:

Man kan sitta
men inte stå
Det kostar pengar 
men inte då
Du får äta 
men inte dinera
Det är en park
men kan man promenera?

Det är inte nöjespark, bio eller något gympapass....
kan det vara något slags SPA?
Kanske något badhus...men park?
Hm, det ska komma en ledtråd till innan
tisdag har hon lovat Fru C.

1 kommentar:

Anonym sa...

De e alltid lika roligt att få umgås med dig! Tack för idag, lördag! Har redan börjat fundera på var vi ska lägga "utvärderingen" :) ...i november sa vi väl?

Gåtan: jag tror på Eriksdalsbadet?

Ha det gott! Kram! /M

Powered By Blogger