måndag 8 september 2008

Är det verkligen måndag?

Har avnjutit italiensk Buffe´hos Fru P.
Helt fantastiskt! Jag är mätt.
Soltorkade tomater, brödpinnar, 
mosarella toppade gratinerade små brödpizzor, 
italienska korvar och skinkor, 
parmesanost, fyllda skinkrullar med ...nått´gott, 
röror, cibatta, oliver, pasta, skinksås mm.
Sedan kom italiensk glass...
FLERA sorter samt vit chokladriv 
som man kunde toppa glassen med samt 
små knapriga skorpor i olika varianter 
och andra italienska kakor till kaffet...
Öhhh...är det verkligen måndag?

Bokat in lördagen med Fru C. och pinglan M...... 
hotellfrulle och bubbelbad..mmm, härligt.
(måste kanske göra något åt snåret 
som börjat växa över gränsen.....bikinilinjen alltså...)
Måste bara fråga..är det måndag?

Pratade lite med den bättre(?) hälften på 18a 
medan maken tog hand om nattningen...
Lugnt, tyst och klart när jag kom tillbaka....
Är det måndag?

Nå, med föräldrarnas medgivande 
publiserar jag här en urgullig kille 
som går som favvo här på 18b...


Ps. Det enda som talar för att det är måndag är en envis 
huvudvärk som jag fått ta 3 voltisar för....?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du är en bloggare med?. Ska lägga in din länk hos mid då jag får lite tid i kväll. Lilleman har feber och gillar inte att jag sitterframför datorn. Kram Anna

I min tanketrädgård sa...

Japp. Dock int altid så frekvent.

Powered By Blogger