söndag 21 februari 2010

upp och ned!

Jaha, så var man ensam då...
Ja inte helt ensam förståss,
4 tjejer som pockar på uppmärksamhet
har jag ju här hemma... :D

I fredags blev jag lite ledsen...
vågen visade + 0,2.
Aj, aj, aj!
Sandra sa till mig att jag skulle le och vara glad.
Jag var sjuk förra veckan och åt inte så mycket
och så blev det ju ett helt kg ned då... Sandra
menade att jag ju lyckats gå ned 0,8 på 2 v. trots
att jag varit sjuk... och det är klart ser man på det
på det lilla viset blir det ju ett: HURRA!
Kunde dock inte låta bli i morse.. ville kolla att jag inte
pinnar uppåt på vågen bara... och döm om min förvåning...
nu visade den - 0,6 mot i fredags???
Pratade med Sandra som sa att det är ett tecken på nedgång
då man pendlar så där. Ja vi får väl se...
Så nu har jag alltså totalt gått ned 5,9 kg...
Jag har satt som mål att gå ned 6 kg innan utlandsresan efter påsk.
Tänk om det kan bli ytterligare lite till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har gått ner 5,9 o ska gå ner 100g till innan resan... släpp en riktig brakare så har du gjort jobbet, släpp två så har du kanske gått ner 200g o då e de ju mer än ditt mål *fniss

Jag har inte vägt mig på länge o inte mätt heller... men hålen i skärpet börjar ta slut...

Powered By Blogger