måndag 8 februari 2010

Tjohoo och suck!

Jahaja.. så har man minskat ytterligare!!! :)
Nu står vågen på -4 kg och det känns väldigt bra.
Några rara vänner har verkligen muntrat upp mig
i helgen genom att kommentera att de tycker att
det syns.... lite fåfäng är man ju så... man suger åt sig.
Får se om helgens svullande dragit ned mycket nästa gång
det är dags att väga sig!?

Tänk vad lite rörelse kan åstadkomma?! :)
Förutom att vågen är gladare då jag ställer mig på den
så är mitt humör bättre, känner mig positivare, orkar mer
och känner mig stark... och nu kommer ljuset och gör sitt oxå´!
Tjohooo!

Mindre tjohoo blir det nästa fredag..
då drar min man till Japan
och blir borta i 14 dagar... Suck!!! Jag bävar!
Sköta hela ruljansen själv är faktiskt jobbigt...
...för den som nu inte trodde det!
Är rädd att trötthet och plikter ska få mig ur
balans när det gäller min nyvunna "rörelse"...
Vill ju att viktraset ska ha en progress och fortsättning...

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS :)

HannaPanna sa...

Bästa, vi finns här omkring dig. Vi hjälper dig och kan se till att det blir ännu fler runt bordet! Puss

Powered By Blogger