måndag 15 februari 2010

Dryga 15000

Var så ofantligt trött i eftermiddag att
jag nästan struntade i mina steg...
Var tvungen att gå till affären och när jag
kom hem med varorna så deklarerade maken
att han ville fixa maten...
(kanske lite dåligt samvete då han ska ut med
grabbarna morgon kväll och på fredag åker han ju)
... så jag bara lämnade in matkassen och promenerade
vidare... hade hoppats möta min kollega som jag
visste hade vari å handlat... men hon hade nog redan
gått förbi... promenerade bort till hembygdsgården
vidare upp till barnens skola och så förbi friskis och
ned till östbackaparken... där sneddade jag upp mot
Pelle och Sandra och ringde på... ingen Sandra :(.
Typiskt! Var så sugen att träffa någon och prata bort
en liten stund! Nåja... dryga 15 000 slutade den här dagen på!

1 kommentar:

HannaPanna sa...

Hej! Du är så troligt duktig! Jag hejjar verkligen på dig! Hejja hejja!! Duktig duktig duktig!
Kram

Powered By Blogger