fredag 26 februari 2010

Jag är så nöjd, nöjd, nöjd! (Nynnar)

I veckan har jag gjort frukt och bär smootie.
Barnen älskar det och jag med!

Exempel på min bär och fruktsmootie:
6 stora frusna jordgubbar
2 nävar frusna svartvinbär
(helt osockrade)
Mixa tills bären är helt "smuliga"
tillsätt 1 banan - mixa vidare
ca 2 dl vaniljyoghurt
ca 1 dl jordgubbs proviva
Fäääärdigt! :D
Räcker till 4 barn och en dagmamma!

Eftermiddagsmellis i vår snögrotta som jag skottat
fram på baksidan av vårt hus!
Mysigt var det och jag mumsade glatt i mig en
graham/mellanmålsbulle som jag bakat själv...
Klapp på axeln!

Semlor som vi hade på semeldagen.
Hur gott som helst...
Jag åt bara 1 och 1/2... :D
Mums..


Jaha, så var det vägningsdag i dag då...
Någon som undrar?
Joooo...
Det har gått långt över förväntan då jag
fuskat med sötsakerna den här veckan...
- 0,6 kg ...tjohooooo! (mycket brett leende)
Nu har jag sammantaget gått ned: 6,6 kg
Det känns verkligen på kläderna nu!

Jag ska vara testperson!
En god vän kom ihåg mig och nämde
att jag använder Weledas produkter...
Nu ska jag testa en produkt i 2 v. och säga
vad jag tycker! Hur spännande som helst.
Och produkterna får jag ju gratis... :)
Gillar Weleda! Och min kompis! :)

Nästa vecka ska jag vara på vårdcentralen
i forum och inspirera andra att ta på
stegräknare och börja gå... ned i vikt! :)
Det ser jag verkligen fram mot och ja,
jag känner mig så peppad av att få göra detta.
Särskilt nu när det gått så bra också!

Fick ett sms från Japan...
Det går mindre bra där!
En lite nedstämd make deklarerade att han
inte lyckats så bra med 2 konserter.
Om någon vill sända en bön eller två för han
så skulle jag vara tacksam.
Det låter kanske ynkligt detta men...
han var verkligen... låg!
Saknar honom så oerhört!
nedstämd och

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm... vart försvann resten av texten??? Du kan ju inte sluta med ett ord som "och"!! Förstår inte du hur nyfiken du gör mig???? HUR KAN DU GÖRA PÅ DETTA VISET???

Du har verkligen lyckats riktigt, riktigt bra!!! E så glad för din skull <3 GRATTIS!!!

Powered By Blogger