onsdag 1 oktober 2008

Någon som vill va´med?

Gympan gick bra trots allt. 
Vädret kunde ju ha varit bättre.
Nåja, vi fick anledning att ta
det piano och hasa omkring
i myspys och så...
Barnen verkade tycka att det 
var skönt att få leka inomhus 
för en gångs skull.
Alltså... jag har skrivit det
förut men nu kommer det 
igen... min kalender hotar 
sprängas. Ta skydd, håll
för ögonen och hoppas på att
jag inte råkar vara i din närhet 
då det händer...
Är det någon som vill va´med
på en "make up kurs" inom loppet 
av typ någon vecka? 
Ljusparty eller me and I träff i november?
Hå, hå, ja,ja...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåååååååååååå!?!

Ja vill vara med på allt! Juh...

Kram på sig, Hanna

I min tanketrädgård sa...

He, he, he.... det visste jag ju eftersom jag läste det här efter jag pratade med dig ; )

Anonym sa...

Kommer gärna på make up kurs o ljusparty om de faller på "friveckan" ;)
/Pinglan M

I min tanketrädgård sa...

Om det inte blir så sent kanske det funkar även en "ofri" vecka... ; )

Powered By Blogger