torsdag 2 oktober 2008

Lyckokänsla

Blev så uppmuntrad och glad!
Kocken, mannen och pappan 
bakom matbloggen "krubb"
skrev så fint om mig att
jag nästan rodnade...
Även kommentaren som
lämnades därefter fyllde
på min lyckokänsla.
TACK!
Jag blev nästan sugen på
att matblogga!!!!
Fast ni skulle nog ledsna efter
alla mina matrestertips : )).

Angående makeup tips/klassen
så får jag nog ihop det till slut
ändå... 
Hoppas bara att hon, 
som ska hålla i det hela, 
hör av sig snart så att jag får veta vilket
datum det kan tänkas bli!?


2 kommentarer:

FamiljenFriluft sa...

Hej, igen. Sorry att behöva peka på fel och sådär, men om du skall länka till krubb är adressen

http://krubb.blogspot.com

Du har skrivit något fel i din länk. Vad roligt - annars - att man kunde hjälpa till att förgylla din dag! Som sagt - Ditt recept förgyllde ju min!

I min tanketrädgård sa...

Åh, hoppsan! Ska kolla det!

Powered By Blogger