söndag 24 januari 2010

ViKT

Funderar på att starta en klubb..
Den kunde heta: ViKT
Vi: Vikt
K: Kost
T:Träning
Ni vet, en samhörighet med
andra i samma situation.
En "flock" att dela gemenskap,
tips och pepping med...
I stället för att träffas och diskutera
en bok som alla läst under de sista 14
dagarna så träffas man, tar en lång
promenad och så äter/fikar man
tillsammans och delar med sig av motgångar,
framgångar och platåsvackor.
Gick från forum och hem i dag,
det blir ca 10000 steg...
Man kan vända på turen och gå hemifrån mig
till forum och så myser man där en stund och så
tar man bussen hem... och orkar man så hoppar
man av lite tidigare och går den sista biten...
Är någon med?

6 kommentarer:

HannaPanna sa...

Jag ställer gärna upp! Härligt med friskluft! Råkar bara ha ca hundra små ungar som behöver portioneras ut inför sådana utflyckter... Men boka in mig bara!!

Anonym sa...

JAAAAAAAAAA va kuuuuuul!! Jag e me!!!

Anonym sa...

PS. Annars kan vi ju gå från mitt jobb o hem till mig... de tar bara 3timmar o 45minuter... *fniss*

I min tanketrädgård sa...

Maja: Öhhhh... ok... faaast det är långt... Då tror jag att jag vill ha något riktigt syndigt när vi kommer fram... MED socker i ;)
Hanna: Framförhållning får det bli då... det är ju inte min starkaste sida men, men..

HannaPanna sa...

Eller snäll gudmor... :)

Anonym sa...

Hmm... jag har knappt socker hemma längre... jag kan göra chokladmousse a la LCHF? Den e supergod!! Den smakar faktiskt sött... även om de enda sockret i efterrätten e sockret från mörka chokladen ;)

Powered By Blogger