lördag 23 januari 2010

Min vikthistoria del 1

Jag vägde ca 65 kg när jag träffade min man.
Då hade jag redan hunnit gå både
upp och ned några kilo i olika omgångar.
Med viktväktarna gick jag som mest ned
8 kg och var nere på 63 kg som minst.
Efter de 2 första barnen gick jag relativt
enkelt ned alla kilon ...nästan
Efter varje flicka la jag på mig ca 1 kg.
Efter Saga fick jag kämpa väldigt med
vikten och stannade kring 70 kg.
Efter Stina hamnade jag på ca 74 kg och
efter året som gått (med mammas bortgång)
har jag tröstätit mig till 77,7 kg.
Min önskan är ju att gå ned till 65 kg igen...
Det känns dock nästan tröstlöst trots att jag de
senaste veckorna gått åt rätt håll...
Hittills är det - 3,1 kg dvs 74,6 på vågen...
Här nedan har jag för att påminna mig själv
lagt ut tre inte helt roliga bilder på mig.

Sommaren 2009

Julen 2009

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå vägen, jag lovar!! Sakta men säkert :) Du kommer klara det, dessutom kommer du va biffig som bara den, så mycke som du går!! :)

I min tanketrädgård sa...

Ha, ha, ha... det lät inget vidare...biffig! Hmmm... nåja, hellre det! Puss på dig och tack för ditt stöd!

Powered By Blogger