fredag 18 september 2009

Pussgurkor

Oj, vad många som tänker på oss!
Det känns så gott att veta... TACK!

Idag är det min födelsedag, min 39:de...
Först kom familjen och uppvaktade med kaffe på
sängen och paket... Mys...


Sedan kom Nea med en vacker orkidee´
I den var den jättesöt...mygga? nedstucken.
Passar ju bra tillen norrlänning som jag! :)



Sedan kom ett blombud från Umeå.
En av mammas bästa kompisar och hennes man
hade skickat en ursöt bukett... jag blev så rörd.


Sedan kom Helena med en jättefin bukett och
lunch... oj vad mätt jag blev! :D


så kom Hanna och Chrille med blommor och
choklad. Allt i en fin påse som talar om att det
är min dag i dag!

Har inte jag de bästa vännerna???
Frida kom med doftljus och ett fint kort efter skolan...
Hanna, Saga och Stina hade ritat jättefina kort och
teckningar till mig som jag fick i morse! Pussgurkor!
Av min svägerska i Boden fick jag ett värmande och
gulligt sms i morse och det gillade jag jättemycket!

1 kommentar:

Alx sa...

Inger, det är faktiskt en trollslända å inte en mygga!!!!!

Powered By Blogger