lördag 16 maj 2009

Hemma...

Är nu hemma hos lilla mamma (och pappa så klart).
Vårvärmen har precis letat sig till de här breddgraderna...
När vårsolen lyser och mamma mår rätt så bra för tillfället
så känns allt det där jobbiga och hemska så långt borta.
Dagen började lite kokett med brynplock och så drog vi
iväg till stan´. Vi shoppade surrade och hade det hur bra som
helst. Så hade vi stämt träff med pappa på Station (cafe´).
Då kom verkligheten ikapp... mamma åt lite för fort och fick
så ont i magen, det känndes så ... "skit också!!!"
Nå, hon tog det lite lugnare och hoppade över det vita brödet som
ville på att sätta sig som en propp i övre magmunnen...
och vips var hon på G igen.
Vi shoppade en liten stund till och jag hittade en fin sjal till
henne i förskott på morsdag, jag tor att hon blev glad. :)
Sedan har vi suttit i solen på verandan och bara njutit...
Nåja, jag passade på att byta hårfärg också.
Det här har hittills blivit en otroligt lugn och glad helg,
långt ifån det jag hade ställt in mig på. HURRA!
Nu är det dags för lite middag. Mammas middag!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger