onsdag 8 september 2010

Bekvämt

Hå, hå, ja, ja!
Vilken härlig morgon!
Solen skiner ute och snart är det dags att
dra igång verksamheten.
I dag ska vi vara ute och träna lite
hinderbana tänkte jag!! :)

I går testade jag något nytt!
Eller rättare sagt i förrgår kväll...
Coop hade ett erbjudande från sin nätbutik
om man handlade för 500 kr eller mer får man
en fruktlåda värd ca 160 kr.
Så jag storhandlade via nätet och det blev inte
mycket dyrare än om jag hade gjort det i vår
närbutik. Kostnaden för utkörningen är 85 kr
och det har jag ju tjänat in i fruktlådan och att jag
slipper köra iväg med min bil.
Det är bekvämt också!
Passade på att ta hem en bal toapapper också...
Till råga på allt fick jag en strut med chokladpraliner
som tack att jag handlade i Mataffären.se!
Nu saknades fruktlådan i min leverans...
döm om min förvåning: en kundtjänstpersonal
som är trevlig och löser problemet direkt!?
Lådan ska komma i förmiddag! :)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger