onsdag 8 april 2009

Vår på gång?

Onsdag... veckan segar sig fram.
I morgon ska mamma göra datortomografi
(skiktröntgen) och det är lite läskigt!!!
Klart att hon vill veta, vi med, men...

Jobbar halvdag i morgon....
Kollegan är ledig och sitter väl som bäst 
på ett flyg mot Italien.
Avundsjuk? Jag???
Nä, men en aning svartsjuk... :)
Hoppas hon får en underbar semester och 
att det förutspådda regnet håller sig undan.
Vill att hon ska känna sig glad, utvilad och 
fylld av ny energi när hon kommer tillbaka!
(och med väskan fylld av oliver till mig :D)

I morgon kväll får jag betrakta... igen!
Så, spännande, läskigt, roligt, hedrande.
Önskar att de tankar som jag upplever 
är de som ska sägas faller i god jord och
att jag inte uppfattas som dryg och allt för
obekväm..!!! Hu...va´kul...

Har en bok som heter: "Som fisken i vattnet"
till den finns en arbetsbok med samma titel.
I boken finns ett gåvotest...
Jag gjorde det i går...
och jämförde med resultatet från förra gången...
(det var 15/3 2003) ... och det var ...
uppfriskande, lite förvånande och ja väldigt
uppmuntrande... och det var saker som föll
på plats i min tanketrädgård...
Kanske är våren på gång där med?!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger