torsdag 23 april 2009

Japansk inspiration

Nä, nu måste jag skriva om något annat än
sjukdom och elände...
Vid infarten på vår tomt ser det helt enkelt
superilla ut!!! >:(
Det ligger massa skräp där och det
växer ogräs och... blä!
Nu har jag bestämt att den delen av min
verkliga trädgård ska hamna mer i samklang med
namnet på min blogg...
Jag vet inte om det kommer lyckas men...
Jag fylls liksom av glädje då jag börjar rodda runt 
med tankarna om hur jag skulle vilja göra!
Är inne på lite Japansk inspiration...
Jag tar hemskt gärna mot växtförslag och andra
ideér....
Muren mellan vår och grannens tomt är nu planterad 
med vita och röda azaleor... hoppas det blir vackert.
Det är den muren som kommer bilda ena väggen i 
mitt Japansktinspirerade trädgårdsrum.
Självklart vill jag ha en liten bänk för avkopplande
tankeverksamhet och fröbildning till växter i min
tanketrädgård...

Inga kommentarer:

Powered By Blogger