onsdag 31 mars 2010

Klirr :)

Hm.. förra fredagen hade jag gått upp ett halvkilo.
Blä! Jag som hade kämpat så tappert.
Denna vecka får jag vara glad om jag står still...
har ätit lite fööör gott och mycket.

Är lite trött på människor som sluter avtal
med mig och sedan inte håller sin del av
avtalet! I dag blev jag både ledsen och arg!

Just nu har jag en tung period...
Jag längtar så oerhört efter min mamma!
... det gör så ont! :(

Köket drar ut på tiden för att bänkskivorna
inte kommer än... och då gör inte snickarna
det heller... :(

Fått en slant av pappa.
Alltid bra med extra klirr i kassan... :)

1 kommentar:

HannaPanna sa...

Älskade Inger! Åh... Jag önskar jag kunde lätta din längtan...

Strunta i vågen ett tag. Du är jätte fin! Det har hänt massor vad glad för det, du kämpar jätte bra.

Hålla avtal... mmm blir min reflektion...

Kram världens bästa Inger!

Powered By Blogger