torsdag 6 augusti 2009

Mjukstart, potatisskörd och blomster

Jahaja, så har den första arbetsveckan
efter semestern avlöpt.
Japp. En mjukstart blev det! :D
Lekparker, softa på gårn´, och
badstranden är vad vi hunnit med.
Jag har skördat egen potatis med.
Få se nu om jag kan få bilden att
komma på rätt ställe?
Jaaaa, det gick ju! :)
Duken är för övrigt från IKEA och
är en sådan som går att torka av efter
spill! Perfekt för mig, min familj och
mitt jobb!
Så vill jag bara isa vilken fantastisk bukett
som nu pryder mitt kök!!!!!
Maken fick den av en kopositör
som skulle vidare till Japan dagen därpå
och hade lite svårt att ta hand om en
jättebukett i gult! Gillar mannens jobb!
På det här sättet får jag ju blommor ibland
trots att han är usel på att uppvakta med
blomster... (han är bra på så mycket annat ;D)
Ser fram mot morgondagen...
kräftskiva och kalas... MUMS!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger