söndag 26 juli 2009

Kreativitet

Jag hamrar och sågar jag bygger en.....
Nja, inte jag men maken...
Jag försöker stå för markservicen,
 men det är ju så otroligt tråkigt.
Jag vill också göra det där som syns.
Du vet som alla säger ÅH och AHH och
SÅÅÅÅÅ FINT och så där.
För fint blir det... tycker jag i alla fall.
Han är sååå duktig, fast säg inte att
jag har sagt det bara..
Det är härligt med ledighet och
semester... och kreativitet!
Ps. Har varit hos två olika grannar
och ätit fantastiskt goda middagar.
Grillat båda gångerna men helt olika
varianter... MUMS!

2 kommentarer:

HannaPanna sa...

Å sååå fiint att du bloggar igen!!! Eller det kanske inte va så du menade...??? Men jag gillar att du e tillbax!
Puss puss

I min tanketrädgård sa...

He, he, he.... du är rolig du!!!

Powered By Blogger