torsdag 4 juni 2009

Befriande

Känner mig helt slut...
I dag har jag slutit en cirkel, gjort ett avslut,
rensat ett inre sår.
Jag har gråtit en timme.
Tagit fram smärtan och tittat på den,
rört vid den, låtit den mjukna medan
jag stått kvar i den.
Hmmm... jag vet.
Det låter så djupt och svårt och konstigt...
För mig har det varit befriande och läkande.
Jag ritade en bild också...
Mitt sår sitter i det övre vänstra rummet i hjärtat.
Det är mitt förråd... visste ni att hjärtat har ett förråd? ;)
Jag har varit på restaurang oxå´... spansk.. tapas.
Mumsfillibabba!

4 kommentarer:

Alx sa...

Låter skönt.. Och gott! Trevlig helg!

Rebecca Värn sa...

Det låter som om såret börjat läka lite...

HannaPanna sa...

Skickar vänskapliga pussar och kramar

Anonym sa...

Avslut e jobbigt... gråtit en timme bara..? Jag grät 2 när de hade sönder min BIL!! Dessutom struntade jag i att åka till jobbet den dan...
Snart har du en solig o fin terass i den delen av hjärtat, då kan du sitta där o njuta i solskenet... o de gör inte ett dugg ont :)
Kram på dig!! <3<3<3

Powered By Blogger