måndag 9 februari 2009

Solsken

Nä, nu får det väl ändå vända???

Jag är såååå trött på mig själv!

Jag vill inte att mina vänner 
omkring mig ska må dåligt,
fara illa eller ha bekymmer!

Ja, ja, ja... jag vet det är så med livet!
Men jag vill inte! :(

Nu ska jag försöka hitta något
positivt att knyta upp min dag på.

Positivt i dag: 
- Vaknade med en man vid min sida
(inte vilken som helst förståss, min såklart)
- Solsken vid utevistelsen med dagbarnen 
- Träffat Pinglan M och Vackra R, det känns bra! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, varför e du trött på dig själv??? D e inte ditt fel att/om dina vänner mår dåligt!! Däremot håller jag med om att de måste vända!! NU!! ...helst igår...

I min tanketrädgård sa...

Jag radade bara upp saker som gör att jag vill att det ska vända... på alla områden på en gång helst!
Varför jag är trött på mig själv och att mina vänner mår dåligt var liksom 2 olika saker som jag vill ska vända.... helst igår då... ;)

Powered By Blogger